جستجو کردن

قیمت انجیر خشک اسلایس از تولید به مصرف

انجیر خشک اسلایس با داشتن خواص مفید به عنوان میان وعده مصرف می شود، انجیر با داشتن قندی طبیعی برای افراد دیابتی مناسب است.

انجیر خشک اسلایس

انجیر خشک اسلایس

انجیر از آن دست میوه هایی است که بیشتر به صورت خشک مورد استفاده قرار می گیرد، انجیر را به صورت درسته و یا ورقه شده خشک می کنند که هر دوی این ها طرفداران خاص خود را دارد.

در این روش ابتدا انجیرها توسط دستگاه های برش به قطعات مساوی تقسیم بندی شده و شپش با کمک دستگاه های مجهز خشک می شوند.

انجیر خشک به دلیل داشتن فیبر بالا می تواند از بیماری ها گوارشی و یبوست جلوگیری کند، قند طبیعی موجود در انجیر هیچ ضرری برای افراد دیابتی ندارد، ولی بهتر است در مصرف آن تعادل را رعایت کنند.

آنتی اکسیدان های موجود در انجیر با پاکسازی بدن سبب تقویت سیستم ایمنی بدن می شوند.

مشخصات انجیر خشک اسلایس

مشخصات انجیر خشک اسلایس انجیرهای تولید شده به این روش اغلب در اندازه هایی 2 سانتی برش می خورند، این کار کمک می کند تا انجیرهای سریع تر خشک شوند.

انجیرهای اسلایس شده حالتی چیپسی به خود می گیرند، با اینکه این محصول کاملا خشک شده ولی بافتی نرم و آبدار دارد به طوری که خوردن آن نیز به راحتی انجام می شود.

بسته بندی این محصول نیز در نایلون های شفاف و زیپ دار می باشد که می توان به راحتی داخل آن را مشاهده کرد، این آجیل خوشمزه با داشتن طعمی شیرین و دلچسب مورد علاقه بچه هاست.

خرید انجیر خشک اسلایس

خرید انجیر خشک اسلایس

مهم ترین نکته برای خرید انجیر خشک اسلایس شده توجه به نوع بسته بندی آن است، اگر خرید خود را اینترنتی انجام می دهید حتما از پلمپ بودن درب محصول مطمئن شوید.

آرم استاندارد و تاریخ انقضا و تولید آن باید حتما بر روی جعبه درج شده باشد، خرید این خشکبار بدون پوشش مناسب و به صورت فله می توانند برای سلامت بدن مضر باشد.

انجیرهای اسلایس شده نباید بیش از حد چروکیده شده باشند، هر نوع لک و یا بوی نا مطبوع بر روی انجیر نشان از فاسد بودن آن دارد.

معمولا وزن بسته بندی بر روی آن درج شده است، بهتر است خشکبار را در حجم کم و متناسب با نیاز ماهانه خود خریداری کنید.

قیمت انجیر خشک اسلایس + خرید و فروش

قیمت انجیر خشک اسلایس + خرید و فروش مواردی چون ارگانیک و تازه بودن انجیرها، وزن محصول، برند تولید کننده و همچنین نوع روش خشک کردن می توانند سبب نوسان قیمت انجیر خشک اسلایس شده شوند.

فارغ از موارد بیان شده شما می توانید با صرف هزینه ای معادل 200 تا 400 هزار تومان این محصول را خریداری کنید، توجه داشته باشید که این رنج قیمتی گسترده به فاکتورهای متفاوتی بستگی دارد.

خرید این خوردنی مقوی و خوشمزه چنانچه بدون دخالت واسطه و یا در حجم های عمده انجام گیرد در نهایت می تواند ماهش هزینه های را در پی داشته باشد.

شما خریداران عزیز بهتر است قبل از ثبت سفارش حتما نسبت به استعلام قیمت به روز آن اقدام نمایید که این کار تنها با تماس تلفنی با مشاوران فروش مقدور خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *