جستجو کردن

معرفی انجیر خشک استهبان + بهترین قیمت خرید

انجیر خشک استهبان دارای شیرینی بسیار به اندازه و قند طبیعی می باشد، مصرف این محصول می تواند در روند لاغری نیر موثر باشد.

انجیر خشک استهبان

انجیر خشک استهبان

انجیر یک میوه ای است که از لحاظ ظاهری به قطره اشک شبیه بوده و درون آن پر از دانه های ریز می باشد.

این میوه یک حالت گوشتی به نظیری دارد که موجب شده طعم آن فوق العاده لذیذ باشد.

ماندگاری میوه انجیر بسیار کم می باشد و برای افزایش ماندگاری این میوه خشک کردن آن مرسوم است.

خشک کردن انجیر به سالهای دور بر می گردد و قدمت زیادی دارد، این محصول را می توانید در کنار آجیل مصرف نمایید.

ایران از نظر تولید انجیر خشک رتبه ۵ را در جهان داشته و از بین شهر های ایران استهبان که در استان فارس واقع است یکی از بزرگترین انجیرستان ها در جهان می باشد، محصول این شهر بسیار با کیفیت بوده و در جهان معروف است.

مشخصات انجیر خشک استهبان

مشخصات انجیر خشک استهبان انجیر خشک تولیدی در شهر استهبان از با کیفیت ترین انجیر خشک ها در ایران بوده و در جهان نیز طرفداران بسیاری نیز دارد.

به طور کلی از انجیر خشک استهبان می توانید برای درمان بسیاری از بیماری ها به خصوص بیماری های لوله گوارش نیز استفاده نمایید.

این محصول طی یک فرآیند طبیعی بدون حضور مواد شیمیایی تولید می شود این موضوع سبب شده این محصول در نهایت رنگ و بوی طبیعی داشته باشد.

انجیر خشک تولید شده در استهبان چندین نوع می باشد که با نام های انجیر خشک آردی، انجیر خشک شاخه پرک‌دار و انجیر خشک معمولی شناخته می شود.

این محصول از نظر رنگ و مزه زرد و آبدار می باشد که می تواند به عنوان یک میانوعده سالم مورد استفاده قرار گیرد.

خرید انجیر خشک استهبان

خرید انجیر خشک استهبان

اولین گزینه ای که باید به هنگام خرید انجیر خشک استهبان به آن توجه نمایید شناخت این نوع انجیر خشک و انواع آن می باشد، همانطور که گفته شد این محصول انواع مختلفی داشته که از لحاظ ظاهری باهم متفاوت می باشند.

روند خشک کردن انجیر خشک شهر استهبان با سایر شهر ها متفاوت بوده و این موضوع در ظاهر این محصول نیز مشهود است.

به هنگام خرید انجیر خشک حتما به یکدست بودن محصول از نظر اندازه توجه نمایید.

یکی از بهترین راه ها برای تشخیص کیفیت محصول قبل از خرید تست محصوب می باشد، بهتر است قبل از خرید مقدار زیادی از این محصول ابتدا چند عدد از آن را مصرف نمایید و در صورتی که کیفیت آن مورد قبول بود اقدام به خرید نمایید.

قیمت انجیر خشک استهبان + خرید و فروش

قیمت انجیر خشک استهبان + خرید و فروش قیمت انجیر خشک استهبان نیز با عوامل بسیاری مثل نوسانات ارزی، نحوه برداشت، میزان متقاضی و نحوه خرید خریدار بستگی دارد.

اگر شما بتوانید این محصول را به طور مستقیم از تولید کننده و کشاورز تهیه کنید، در نهایت ملزم به پرداخت هزینه کمتری می باشید زیرا با این کار شما سود واسطه را پرداخت نکرده و این مبلغ از قیمت‌ نهایی کسر می شود.

قیمت حدودی این محصول بین کیلویی ۱۵۰ هزار تومان الی ۲۰۰ هزار تومان متغیر بوده و به عوامل گفته شده بستگی دارد.

اگر بعد از خواندن این مقاله تصمیم به خرید انجیر خشک استهبان گرفته اید و اطلاعات شما برای داشتن یک‌خرید مقرون به صرفه کم است بهتر است با خطوط زیر تماس گرفته و با مشاوران ما ارتباط بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *