جستجو کردن

قیمت انجیر خشک ریز از تولید به مصرف

انجیر خشک ریز یک خشکبار سالم و باکیفیت است که از میوه های تازه انجیر به روشهای سنتی و صنعتی به دست می آید و دارای طعم فوق‌العاده است.

انجیر خشک ریز

انجیر خشک ریز

انجیر خشک ریز به که صورت دانه های فاقد رطوبت و با طعم شیرین ارائه می شود، عموما برای مصرف به صورت خام یا به عنوان ماده افزودنی در غذاها استفاده می‌شود و یک میوه خشک محبوب است.

این محصول می‌تواند به عنوان یک میان وعده سالم و خوشمزه مصرف شود، می‌توانید آن را به تنهایی مصرف کنید یا با دیگر میوه‌ها، آجیل‌ها یا مواد خوراکی مانند پسته، تخمه و نخود و کشمش ترکیب کنید.

همچنین انجیر خشک را می توان به عنوان تزئین دسرها و غذاهای مختلف مورد استفاده قرار داد و آن را در تهیه پودینگ، کمپوت، کرم کارامل و انواع کیک و نان، سالادها و سس به کار برد.

مشخصات انجیر خشک ریز

مشخصات انجیر خشک ریز

مشخصات انجیر خشک ریز در ظاهر دارای رنگ قهوه‌ای روشن تا تیره است، شکل آن معمولاً بیضی یا استوانه‌ای است، انجیر خشک بافت چسبنده‌ای دارد و قابلیت خمیری شدن و جمع شدن دارد و پوست خارجی آن خشک و کمی چسبنده است.

در مورد مشخصات شیمیایی، انجیر خشک ریز باید گفت که هر 100 گرم حاوی حدود 249 کیلوکالری انرژی، 66 گرم کربوهیدرات، 1 گرم چربی، 3 گرم پروتئین، 9 گرم فیبر، 47 گرم قند و مقادیری ویتامینهای A، C، K و گروه B است.

به علاوه حاوی مواد معدنی از جمله کلسیم، آهن، پتاسیم، منیزیم و فسفر است که می‌تواند به بهبود گوارش، کاهش التهابات، حفظ سلامت قلب و عروق، کنترل قند خون و افزایش انرژی کمک کند.

خرید انجیر خشک ریز

خرید انجیر خشک ریز

در این مطلب پنج نکته را برای خرید انجیر خشک ریز به شما می‌گوییم

  • مطمئن شوید که نوع انجیری که می‌خواهید خریداری کنید، با نیازهای شما سازگار است. ممکن است انواع مختلفی از انجیر خشک مانند انجیر خشک سیاه یا سفید وجود داشته باشد. انتخاب نوع مورد نظر خود را از قبل در نظر بگیرید.
  • توجه کنید که انجیر خشک و ریزی که قصد خریداری آن را دارید، به خوبی خشک شده باشد و پوسته خارجی آن بدون آسیب و تغییر رنگ باشد. همچنین، ترجیحاً از محصولاتی با علامت استاندارد خرید کنید.
  • تاریخ تولید و تاریخ انقضای انجیر خشک را بررسی کنید. بهتر است از محصولات تازه و با تاریخ انقضای طولانی استفاده کنید.
  • بسته‌بندی مناسب می‌تواند محصول را در برابر رطوبت و آلودگی حفظ کند، اطمینان حاصل کنید که بسته‌بندی انجیر خشک کاملاً بسته شده و در شرایط بهداشتی قرار دارد.

قیمت انجیر خشک ریز + خرید و فروش

قیمت انجیر خشک ریز + خرید و فروش

قیمت انجیر خشک ریز از تولید به مصرف با توجه به تغییرات المانهای مرتبط با کشت و تولید ارقام مختلف انجیر متغیر است و مواردی مانند حجم برداشت سالانه انجیر خشک در سطح جهان و حجم فرآوری خشک در نرخ نهایی تاثیر دارد.

علاوه بر این با توجه به کیفیت مطلوب انجیر خشک ایرانی و صادراتی بودن آن، میزان صادرات سالانه این خشکبار هم در قیمت موثر است، شما می توانید هر کیلو از بهترین انجیر ریز خشک درجه یک را در بازه قیمتی 160 تا 300 هزار تومان خریداری نمایید.

اگر تمایل به کسب اطلاعات بیشتر راجع به انواع انجیر خشک مدل ریز دارید و می خواهید لیست قیمت بروز این ماده غذایی مفید را استعلام نمایید با ما در تماس باشید تا بروزترین اطلاعات را دریافت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *