جستجو کردن

قیمت انجیر خشک مانی از تولید به مصرف

قیمت انجیر خشک مانی از تولید به مصرف کاملاً به صرفه برای خریدار می‌باشد چرا که قیمت آن نسبت به محصولات مشابه مناسب‌تر است.

انجیر خشک مانی

انجیر خشک مانی

انجیر خشک مانی یکی از بهترین و پرآوازه‌ترین انجیرهای موجود در بازار است که جز محصولات صادراتی می‌باشد.

این برند معتبر در زمینه تولید خشکبار فعالیت دارد و بهترین نوع انجیر با کیفیت عالی و به صورت کاملاً بهداشتی و سالم تهیه می‌کند.

همونطور که می‌دانید، انجیر یک میوه بهشتی است و بسیار به مصرف آن توصیه می‌شود خاصیت دارویی دارد و به بهبود بسیاری از بیماری‌ها از جمله بیماری‌های گوارشی کمک می‌کند.

این محصول به صورت خشک و تازه قابل استفاده است، ما قصد داریم انجیر خشک از برند مانی را در این مطلب به شما معرفی کنیم تا بتوانید با خیال راحت از این محصول با کیفیت و مقوی و سرشار از فیبر استفاده کنید.

مشخصات انجیر خشک مانی

مشخصات انجیر خشک مانی انجیر خشک مانی به شکل دایره‌ای و گوشتی می‌باشد و سایز آن نسبتاً کوچک است، طعم شیرین و دلچسبی دارد.

خواص و فواید آن بی‌شمار است، این انجیرها برای رفع یبوست بسیار توصیه می‌ شود و خاصیت ملینی دارد.

تمام دانه‌های انجیر سالم و یکدست است و هیچگونه کپک زدگی و خرابی در آن مشاهده نمی‌ شود.

به صورت بسته‌ بندی شده در وزن‌های مختلف و هم به صورت فله‌ای قابل تهیه است.

هیچگونه آلودگی در شکل ظاهری این انجیرها نباید وجود داشته باشد، بوی خوب انجیر خشک کاملاً از آن باید به مشام برسد و به هیچ عنوان بوی ترشیده از آن استنشاق نشود.

مصرف انجیر به صورت روزانه می‌تواند به سلامت بدن کمک کند چرا که کلسیم فراوانی دارد و مصرف آن برای کودکان لازم و ضروری است.

خرید انجیر خشک مانی

خرید انجیر خشک مانی

برای خرید انجیر خشک درجه یک تازه و مرغوب از برند مانی باید حتماً این محصول به صورت کاملاً خشک خریداری گردد.

خرید انجیر با کیفیت یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های مردم می‌باشد زمانی که ما انجیر را خریداری می‌کنیم و پس از مدتی مشاهده می‌کنیم دچار کرم خوردگی است.

یا اینکه انجیرها بسیار بی‌کیفیت و خشک است و طعم مزه خوبی ندارد پس سعی کنید از مراکز معتبر و از این برند شناخته شده انجیر تهیه کنید.

بهتر است که انجیر را در زمان خرید به صورت بسته‌ بندی شده تهیه نمایید، به خصوص اینکه این برند تولیدی جز محصولات صادراتی است و به هیچ عنوان محصول بی‌کیفیت را روانه بازار نمی‌ کند و سعی دارد رضایت مشتری را جلب نماید.

انجیر جز مواد خوراکی فاسد نشدنی است، ماندگاری زیادی دارد و می‌ توانید با خیال راحت در حجم دلخواه آن را تهیه کنید.

قیمت انجیر خشک مانی + خرید و فروش

قیمت انجیر خشک مانی + خرید و فروش قیمت انجیر خشکی مانی متغیر بوده و عوامل مختلفی بر قیمت این محصول تاثیر می‌گذارد و به خاطر کیفیت و مرغوبیت بسیار بالا این محصول دارد با قیمت بالا به فروش می‌رسد.

معمولاً قیمت خرید و فروش این محصول در فصول مختلف متغیر می‌باشد به ویژه اینکه این محصول جزو خشکبار بسیار محبوب است که ما ایرانی‌ها علاقه زیادی به مصرف آن داریم.

معمولا رنج قیمتی یک بسته انجیر ۵۰۰ گرمی معادل ۱۰۰ تا ۱۵۰ هزار تومان دارد.

بهترین محصول باید از یک مرکز معتبر یا از یک برند شناخته شده خریداری شود ما سال‌هاست در زمینه فروش اینترنتی فعالیت داریم.

می‌توانید سفارش انجیر را در حجم بالا به کارشناسان فروش ما بدهید تا با راهنمایی‌های لازم یک خرید بی‌نقص را داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *