جستجو کردن

قیمت انجیر خشک قزوین + پخش تولیدی عمده کارخانه

انجیر خشک قزوین یکی از محصولات با ارزشی است که با خشک کردن میوه‌ی تازه‌ی انجیر تهیه می‌شود‌ و نوعی خشکبار محسوب می شود.

انجیر خشک قزوین

انجیر خشک قزوین

انجیر خشک به صورت تنقلاتی خورده می شود یا در تهیه مواد غذایی مثل دسر و نان استفاده خواهد شد.

انجیر خشک یک محصول غذایی با ارزش است که می‌تواند به عنوان یک منبع ویتامین و مواد معدنی مفید در رژیم غذایی افراد شناخته شود.

با این حال بهتر است مصرف آن با مقدار مناسب و با توجه به نیازهای گروه سنی باشد و از مصرف زیاد آن پرهیز شود.

برای افراد دیابتی که نمی توانند خوراکی شیرین بخورند بهترین گزینه می باشد چون دارای شیرینی و قند طبیعی است و برای افراد دیابتی نه تنها مضر نیست بلکه می تواند مفید هم باشد.

مشخصات انجیر خشک قزوین

مشخصات انجیر خشک قزوین انجیر خشک حاوی مقادیر قابل ملاحظه‌ای ویتامین B6 می باشد.

علاوه بر این ویتامین A و C نیز در انجیر خشک موجود است، که به عنوان آنتی‌اکسیدان‌ها عمل می‌کنند و می‌توانند در کاهش آسیب‌های اکسیداتیو در پوست و سیستم ایمنی کمک کنند.

انجیر خشک حاوی فیبر بسیار بالایی است که می‌تواند در کاهش خطر برخی از بیماری‌های مرتبط با قند خون کاهش کلسترول بد و افزایش کلسترول خوب به کار گرفته شود.

انجیر خشک دارای مقادیر قابل توجهی از مواد معدنی مانند پتاسیم مس آهن کلسیم و منیزیم است که در حفظ سلامت استخوان‌ها قلب و عروق و حفظ تعادل آب بدن کمک می‌کند.

خرید انجیر خشک قزوین

خرید انجیر خشک قزوین

برای خرید انجیر خشک قزوین بهتر است نکاتی رعایت شود که در زیر به آنها اشاره خواهیم کرد:

برای خرید انجیر خشک مطمئن شوید که تاریخ انقضای آن در حدود ۶ ماه دیگر باشد تا بتوانید از آن برای مدت طولانی استفاده کنید.

بسته‌بندی آن نیز مهم است باید اطمینان حاصل شود که انجیر خشک با بسته‌بندی مناسب و در شرایط بهداشتی قرار گرفته است تا از آلودگی جلوگیری شود.

یکی دیگر از نکات مهم این است که حتما یک عدد از آن را تست کنید و مطمعن شوید بیش از حد خشک نشده باشد تا مزه ی خودش را از دست داده باشد و یا به حدی خشک و سفت شده باشد که نتوان آن را میل کرد.

قیمت انجیر خشک قزوین + خرید و فروش

قیمت انجیر خشک قزوین + خرید و فروش چندین عامل ممکن است بر قیمت انجیر خشک قزوین تأثیرگذار باشند در زیر به برخی از این عوامل اشاره می‌کنم:

نوع انجیر خشک می‌تواند بر قیمت آن تأثیر بگذارد برخی انواع انجیرها مانند انجیر سفید انگوری یا انجیر هندی، در بازارها متفاوت هستند و هر کدام ممکن است قیمت خود را داشته باشند.

روش خشک کردن میوه نیز می‌تواند قیمت را تحت تأثیر قرار دهد.

روش های مختلف خشک کردن از جمله خشک کردن با نور خورشید و خشک کردن در دستگاه‌های خشک کننده هزینه های متفاوتی را در بر دارد که می‌تواند قیمت را افزایش یا کاهش دهد.

قیمت حدودی انجیر خشک باری هر کیلو بین ۱۰۰/۰۰۰ تومان تا ۲۰۰/۰۰۰ تومان می باشد.

برای اگاهی از اطلاعات بیشتر در مورد محصول حتما با شماره های موجود ارتباط بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *