جستجو کردن

خرید و قیمت انواع انجیر خشک ترکیه

انجیر خشک ترکیه با داشتن درصد بالایی از مواد معدنی و ضروری، از خشکباری است که در کشور ما از محبوبیت بالایی برخوردار است.

انجیر خشک ترکیه

انجیر خشک ترکیه

انجیر خشک ترکیه یک خشکبار پر از خاصیت است است که به صورت خشک شده و از روشهای مختلفی مانند خشک کردن در آفتاب و استفاده از دستگاه خشک کن تهیه می‌شود، این روش‌ها باعث حذف آب حاوی در میوه و تبدیل آن به یک محصول خشک می‌شود.

این ماده غذایی، دارای مقادیر زیادی از ویتامینها، مواد معدنی و آنتی اکسیدان‌ها است که برای حفظ سلامتی بدن بسیار مفید هستند و از بروز و شدت گرفتن بسیاری از بیماریها مانند انواع سرطان جلوگیری می کنند.

انجیر خشک درجه یک ترکیه می‌تواند در تهیه دسرها، کیک‌ها، نانها و انواع غذاهای سنتی و جدید مورد استفاده قرار بگیرد. همچنین، می‌توانید آن را به عنوان یک میان وعده سالم یا تنقلاتی در رژیم غذایی روزانه استفاده کنید.

مشخصات انجیر خشک ترکیه

مشخصات انجیر خشک ترکیه

در این مطلب عمده ترین مشخصات انجیر خشک ترکیه را با هم بررسی می کنیم:

  • انجیر خشک تازه و باکیفیت ترکیه دارای رنگ طبیعی و زیبا است و رنگ آن یکنواخت و براق می باشد و هیچ نشانه‌هایی از لکه‌ها، تغییر رنگ یا خشک شدن زیاد ندارد.
  • این محصول طعم و مزه مطلوبی دارد و شیرین، عطری و لذیذ است و طعم تلخ، ترش یا غیر طبیعی ندارد.
  • دارای نرم و لطیف می باشد و خیس یا چسبنده نیست، همچنین، خشک و سفت به نظر نمی رسد.
  • انجیر خشک مرغوب ترکیه حاوی رطوبت مناسبی است و خیلی خشک و خرد شده نیست.
  • همچنین بدون آلودگی‌های ظاهری مانند خاک، زباله یا سایر مواد اضافی و حشرات یا قارچهای مضر است.

خرید انجیر خشک ترکیه

خرید انجیر خشک ترکیه

برای خرید انجیر خشک ترکیه به ظاهر آن توجه کنید، انجیر خشک باید رنگ شفاف و روشنی داشته باشد. بافت آن نرم و لطیف بوده و نباید خشک و سفت باشد، همچنین، باید خالی از آلودگی باشد، این موارد را در زمان خرید در نظر بگیرید.

همچنین مطمئن شوید که تاریخ تولید انجیر خشک به تازگی است و به شرایط نگهداری آن توجه کنید، انجیر خشک که دارای بسته‌بندی مناسب و محافظت شده است بر محصول فله ارجحیت دارد.

همچنین انتخاب انجیر خشک از برندهای معروف و با سابقه می‌تواند اطمینان بیشتری به شما بدهد. برندهایی که به کیفیت محصولات خود اهمیت می‌دهند و دارای نام و شهرتی در بازار هستند، انتخاب بهتری می باشند.

قیمت انجیر خشک ترکیه + خرید و فروش

قیمت انجیر خشک ترکیه + خرید و فروش

قیمت انجیر خشک ترکیه بر پایه مولفه های ذیل در بازارهای داخلی و جهانی تغییر می یابد:

  1. شرایط آب و هوایی
  2. حجم تولید و برداشت سالانه
  3. هزینه های ترابری و نقل و انتقال
  4. حجم عرضه و تقاضا
  5. ارزش ارز
  6. محدودیتهای تجاری

در بازه فعلی هر کیلوگرم از انجیر درجه یک و مرغوب خشک ترکیه در رنج قیمت 460 تا 650 هزار تومان بسته به شیوه عرضه و فروش و حجم خرید ارائه می شود و این محصول را می توان جز خشکبار میان قیمت دانست.

برای کسب اطلاعات کاملتر راجع به قیمت و نحو خرید انجیر خشک با ما در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *