جستجو کردن

خرید و قیمت انواع انجیر خشک درجه یک

انجیر خشک درجه یک از جمله یکی از پرطرفدارترین میوه های خشک شده تابستانی بوده که خواص آن بسیار بی شمار و غیر قابل توصیف است.

انجیر خشک درجه یک

انجیر خشک درجه یک

همانطور که می دانید انجیر میوه تابستانی بسیار ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌خوشمزه ای بوده که در فصل برداشت آن بسیاری از کارخانه های تولید کننده اقدام به خشک کردن می کنند.

با استفاده از انجیر خشک می توان بسیاری از بیماری ها را درمان کرد و از طرفی دیگر در فصلهای زمستان، پاییز و بهار که انجیر تازه وجود نداشته نیز این میوه را مصرف نمود.

حتی در طب سنتی نیز مصرف انجیر خشک را صبحها به صورت ناشتا توصیه می کنند چون در این زمان جذب ویتامینهای انجیر بیشتر است.

در صورتی که یبوست مزمن دارید و مشکلات گوارشی شما را اذیت می کند می توانید با مصرف انجیر خشک آنها را به صورت طبیعی درمان نمایید.

مشخصات انجیر خشک درجه یک

مشخصات انجیر خشک درجه یک انواع انجیر خشک نیز همانند میوه تازه آن دارای عطر و بوی بسیار خوبی است.

با توجه به اینکه به هنگام خشک کردن انجیر تمامی رطوبت موجود در آن گرفته می شود ماندگاری آن طولانی می باشد.

انجیر خشک نیز دارای رنگهای مختلفی است که با توجه به نوع انجیر مورد استفاده رنگ آن تعیین می شود.

از جمله پرفروش ترین رنگهای انجیرهای خشک شده می توان به رنگ بنفش و سبز اشاره کرد.

تمامی ویتامینهایی که درون انجیر تازه وجود دارد را می توان درون محصولات خشک شده آن نیز پیدا نمود چون با استفاده از روشهای مناسب و تصاویر درست شده است.

شکلهای انجیر خشک متفاوت است برخی از آنها به صورت اسلایس شده بوده و بعضی دیگر به صورت کامل هستند.

خرید انجیر خشک درجه یک

خرید انجیر خشک درجه یک

در صورتی که می‌ خواهید خرید انجیر خشک درجه یک را انجام دهید در درجه اول از زمان تولید آن مطلع شوید چون احتمال ترشیدگی و خراب شدن محصولات کهنه وجود دارد.

به صورت کلی انواع انجیر خشک که دارای رنگ تیره ای هستند کهنه شده و برای خرید مناسب نیست پس در صورت خرید اینترنتی از اینکه محصول شما رنگ روشی دارد اطمینان پیدا کنید.

به شیوه بسته بندی انجیر خشک نیز توجه نمایید در صورتی که دارای بسته بندی آن را به صورت اصولی انجام داده‌اند خرید آن را انجام دهید.

توجه داشته باشید که گریدهای انجیر خشک متفاوت است که بررسی این موضوع نیز مهم است.

قیمت انجیر خشک درجه یک + خرید و فروش

قیمت انجیر خشک درجه یک + خرید و فروش قیمت انجیر خشک درجه یک در بازار متفاوت بوده و نوسان دارد چون این محصول تخت تاثیر نرخ دلار قرار گرفته که در حال حاضر به صورت روزانه در حال افزایش یا کاهش است.

نوع و رنگ انجیر خشک، دسته بندی گرید، حجم خشکباری که درون هر بسته قرار گرفته از جمله مواردی هستند که تاثیرات خود را بر روی قیمت می گذارند.

می توان بسته بندیهای یک کیلوگرمی از این خشکبار را در بازه 150000 تا 400000 تومان خریداری کرد.

برای آشنایی بیشتر با رنگهای انجیر خشک و کیفیت هر کدام از آنها می توانید تماس با کارشناسان سایت ما را انتخاب کنید و در صورت تمایل و اطمینان از کیفیت محصولات ما ثبت سفارش را نیز انجام دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *