جستجو کردن

قیمت خرید انجیر خشک شیرازی + مشخصات، عمده ارزان

انجیر خشک شیرازی، به عنوان تنقلات با ارزش غذایی بالا در بازار موجود است که به صورت فله ای و کیلویی می توان آن را تهیه نمود.

انجیر خشک شیرازی

انجیر خشک شیرازی

انجیر خشک یکی از بهترین و خوش مزه ترین تنقلاتی است که در سراسر ایران و جهان طرفداران بسیار زیادی دارد این میوه خوشمزه به خاطر داشتن مواد مفید انواع ویتامین‌ها به سلامت بدن کمک بسیار زیادی می‌کند.

انجیر خشک تقریباً در همه جا جهان تولید می‌شود، انجیر خشک شیراز به دلیل درشت تر بودن و داشتن طعم بهتر، تقریبا در همه جای دنیا معروف می باشد.

در واقع می توان گفت که انجیر یک ماده غذایی کامل است که از ارزش غذایی بالایی برخوردار است، همچنین می توان از آن برای طعم دار نمودن غذاها، دسرها و سالاد استفاده کرد.

انجیر خشک دارای خواص بسیار زیادی است که در ادامه به آن ها خواهیم پرداخت.

مشخصات انجیر خشک شیرازی

مشخصات انجیر خشک شیرازی انجیر خشک شیرازی را می توان ب عنوان یک میان وعده و یا به عنوان تنقلات استفاده کرد، همچنین این محصول دارای فیبر بسیار زیادی است و به عملکرد روده ها و دستگاه گوارش کمک زیادی می کند.

بخاطر داشتن املاح مفید و سطح بالای کلسیم و منیزیم، می توان آن را در رژیم غذایی جای داد و به عنوان یک ترکیب رژیمی از آن استفاده نمود.

انجیر شیرازی در مقایسه با انجیر دیگر مناطق ایران و جهان، دارای برتری های بسیاری است، چرا که دارای سایز بزرگتر و طعم شیرین تری است به همین خاطر در کل دنیا بسیار پرطرفدار می باشد.

از خواص این محصول می توان به داشتن سطح بالای پتاسیم آن اشاره کرد، همچنین به بهبود عملکرد مغز کمک می کند، مصرف انجیر خشک باعث می‌شود چربی ها و مواد مضر اشباع شده در بدن از بین برود.

خرید انجیر خشک شیرازی

خرید انجیر خشک شیرازی

خرید انجیر خشک شیرازی با در نظر گرفتن چند نکته امکان‌پذیر است ابتدا توجه کنید که انجیر خشک شیرازی دارای طعم شیرین‌تری نسبت به انجیرهای مناطق دیگر می‌باشد پس در هنگام خرید حتماً طعم انجیر خشک را تست کنید.

همانطور که گفتیم این محصول از نظر سایز و اندازه به نسبت انجیر دیگر مناطق بزرگتر می‌باشد پس اگر قصد خرید انجیر خشک شیرازی را دارید حتماً به اندازه و درشت بودن آن دقت کنید.

برای خرید این محصول به دانه‌های انجیر توجه داشته باشید که به صورت یکپارچه خشک شده باشد همچنین توجه کنید که در طی مراحل خشک کردن انجیر، دچار سوختگی نشده باشد.

نکته دیگر درمورد خرید این محصول تازه بودن آن است در نظر داشته باشید هرچه زمان تهیه آن نزدیکتر باشد کیفیت محصول بیشتر است، همچنین در نظر داشته باشید که انجیر کپک زده و یا خراب نباشد.

قیمت انجیر خشک شیرازی + خرید و فروش

قیمت انجیر خشک شیرازی + خرید و فروش قیمت انجیر خشک شیرازی تقریباً از ۲۰۰ هزار تومان تا ۴۰۰ هزار تومان متغیر است که این بازه قیمتی برای هر کیلو انجیر خشک شیرازی در نظر گرفته شده است.

عوامل بسیار زیادی سبب شده که این محصول دارای قیمت ثابت نباشد و مرتباً قیمت آن تغییر کند که می‌توان به هزینه‌های تولید، حمل و نقل و یا وجود واسطه‌ها اشاره کرد.

همچنین گران شدن قیمت طلا و دلار نیز به روی قیمت این محصول تاثیر مستقیم می‌گذارد حال اگر شما قصد تهیه این محصول را دارید می‌توانید از طریق شماره‌های ثبت شده با همکاران ما در واحد فروش تماس بگیرید و قیمت دقیق این محصول را جویا شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *