جستجو کردن

بهترین انجیر خشک لرستان + قیمت خرید عالی

خرید بهترین انجیر خشک لرستان که قیمت خرید عالی داشته باشد مورد توجه عموم قرار گرفته و سعی شده بهترین محصول با قیمت ارزان تهیه شود.

انجیر خشک لرستان

انجیر خشک لرستان

انجیر خشک لرستان یکی از بهترین‌ میوه‌های خشک درجه یک، پرخاصیت و مرغوب می‌باشد که طعم فوق العاده و خاص آن را همه می‌پسندند.

این میوه به صورت تازه و خشک شده قابل مصرف است و خواص و فواید بسیار زیاد آن می‌تواند به بهبود بسیاری از بیماری‌ها کمک کند.

انجیر خشک به خاطر فیبر فراوانی که دارد به پاکسازی دستگاه گوارش کمک می‌ کند و بسیاری از مشکلات دستگاه گوارش را به راحتی بهبود می‌بخشد.

طعم شیرین و ماندگاری بسیار بالای این محصول باعث شده این میوه خشک بسیار محبوب باشد و از گذشته تا به امروز در طب سنتی ما ایرانی‌ها استفاده از آن بسیار توصیه شده است.

مشخصات انجیر خشک لرستان

مشخصات انجیر خشک لرستان برای خرید این محصول مشخصات آن را برایتان بیان می‌کنیم تا انجیر خشک لرستان درجه یک و با کیفیت و سالم خریداری کنید.

این محصول از میوه تازه انجیر تهیه می‌ شود. که در مجاورت آفتاب یا حرارت قرار می‌گیرد و رطوبت آن گرفته می‌ شود.

این محصول کاملاً یکدست یک اندازه خشک می‌شود و به هیچ عنوان نباید در مجاورت آلودگی قرار بگیرد و کیفیت خود را از دست بدهد.

از دیگر مواردی که می‌توانیم ذکر کنیم این است که انجیر قند طبیعی دارد، ماندگاری آن طولانیست و خارج از یخچال تا مدت‌ها قابل نگهداری و استفاده است.

یک میان وعده کاملاً ارگانیک و مقوی است که می‌تواند به سلامت بدن ما کمک کند.

از ویژگی‌ های دیگر محصول این است که انجیر کاملاً جویدنیست و باید حتماً با جویدن انجیر طعم و مزه و شیرینی آنان قابل احساس خواهد بود.

خرید انجیر خشک لرستان

خرید انجیر خشک لرستان

در هنگام خرید انجیر خشک لرستان باید حتماً به چند نکته توجه داشته باشید تا بهترین نوع محصول خریداری گردد.

انجیر خشک مرغوب گوشتی، تپل و کاملاً خشک می‌باشد.

هیچگونه کپک زدگی و خرابی در آن مشاهده نمی‌شود.

معمولاً این محصول هم به صورت کیلویی و در بسته‌ بندی و هم به صورت عمده قابل فروش است.

اما شما حتماً باید در هنگام خرید به مشخصاتی که ذکر کردیم توجه داشته باشید تا بهترین نوع محصول را تهیه نمایید.

حجم و اندازه‌ای این محصول را خریداری کنید که مناسب نیاز شما باشد و از خرید بیش از اندازه انجیر خودداری کنید چرا که احتمال دارد پس از مدتی خراب گردد.

قیمت انجیر خشک لرستان + خرید و فروش

قیمت انجیر خشک لرستان + خرید و فروش انجیره خشک لرستان بر عوامل مختلفی تاثیر می‌گذارد از جمله می‌توان به فصل برداشت و خشک شدن این محصول اشاره کنیم.

معمولا اوایل پاییز قیمت این محصول کمتر از اواخر زمستان می‌باشد، عرضه و تقاضا هم بسیار تاثیرگذار خواهد بود چرا که معمولاً تا زمانی که بازار برای خرید انجیر افزایشی باشد قیمت آن هم بیشتر خواهد بود.

نکته بعدی که بر قیمت تاثیر می‌گذارد کیفیت محصول است، هر چقدر کیفیت این میوه خشک ارزشمند بالاتر باشد قیمتی بیشتر و انجیر با کیفیت پایین‌تر قیمتی ارزان‌تر خواهد داشت.

معمولاً قیمت انجیر در بازار آزاد در هر کیلو معادل 70 تا 500 هزار تومان خواهد بود.

برای خرید بهترین نوع محصول می‌توانید با مشاورین ما که در زمینه فروش اینترنتی این انجیر فعالیت دارد تماس گرفته و بهترین نوع محصول را سفارش بدهید.

مشاوران ما می‌توانند بسته به نیاز و بودجه شما بهترین میوه خشک را برایتان ارسال کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *