جستجو کردن

قیمت انجیر خشک مجلسی + مشخصات بسته بندی عمده و ارزان

انجیر خشک مجلسی، نوعی تنقلات است که دارای خاصیت فراوانی برای خانم های باردار می باشد، همچنین برای درمان برخی از بیماری ها مفید است.

انجیر خشک مجلسی

انجیر خشک مجلسی

انجیر میوه ایست بسیار خوشمزه و پر انرژی که بخاطر ارزش غذایی بالایی که دارد می توان به عنوان میان وعده از آن استفاده کرد.

این میوه خوشمزه در فصل تابستان به بار می نشیند و تا اوایل پاییز نیز در برخی از مناطق در دسترس است، از این محصول کشاورزی بی نظیر استفاده های فراوانی می کنند و بهره های بسیاری از آن می برند.

از انجیر برای پختن مربا نیز استفاده می شود، و به خاطر داشتن خواص فراوان، انجیر را بصورت خشک شده هم استفاده می کنند.

انجیر خشک در دونوع خانگی و بازاری مورد استفاده قرار می‌گیرد، که بسیار ارزشمند و مناسب پذیرایی می باشد.

مشخصات انجیر خشک مجلسی

مشخصات انجیر خشک مجلسی انجیر مجلسی دارای خواص بی شماری می باشد و به خاطر ارزش غذایی که دارد از آن به عنوان تنقلات نیز استفاده می کنند، این محصول شیرین انرژی زا است.

برای درمان برخی از بیماری ها مانند کم خونی و یا درمان مشکلات اسپرم و برای در مان ناباروری بسیار موثر است.

از این میوه خشک برای درمان آکنه های پوست و از بین بردن لک های صورت استفاده می شود، همچنین برای درمان ریزش مو و مشکلات مربوط به مو و رشد آن بسیار موثر است.

برای تقویت عملکرد قلب و جلوگیری از پیر شدن سلول‌های مغز استفاده از انجیر خشک بهترین گزینه است.

خرید انجیر خشک مجلسی

خرید انجیر خشک مجلسی

خرید انجیر خشک مجلسی در شرایط استاندارد و با توجه به رعایت چند نکته اساسی بسیار راحت می باشد.

اگر قصد خرید این محصول را دارید و می‌خواهید بصورت فله ای خریداری کنید حتما محصول بهداشتی و تمیز را خریداری کنید، و توجه داشته باشید که انجیر کپک زده و یا حشره خورده نباشد.

در هنگام خرید نمونه های بسته بندی شده توجه کنید که محصول دارای تاریخ تولید و انقضا باشد.

همچنین نوع برند و درصد ناخالصی ها و مواد اولیه به کار رفته در آن و افزودنی هایی که جهت نگهداری طولانی مدت به آن اضافه می کنند را در نظر بگیرید.

قیمت انجیر خشک مجلسی + خرید و فروش

قیمت انجیر خشک مجلسی + خرید و فروش قیمت انجیر خشک مجلسی تقریبا از 200 هزار تومان تا 1.00.000 هزار تومان می باشد و این بازه قیمت برای هر یک کیلو انجیر در نظر گرفته شده است.

عوامل بسیار زیادی در گران شدن این محصول تاثیر دارد که می توان به برند، نوع بسته بندی، کیفیت ، هزینه های تولید و بسیاری از موارد دیگر اشاره کرد.

در حال حاضر به دلیل نوسانات شدید قیمت دلار و سکه تمام محصولات داخلی و خارجی در گیر مسئله گرانی شده اند، و با هر بار نوسان قیمت دلار قیمت محصولات نیز تغییر می کند.

بنابراین اگر می خواهید این محصول را بطور مستقیم و بدون واسطه خریداری نمایید از طریق شماره های درج شده با نمایندگان ما در واحد فروش تماس بگیرید و اطلاعات دقیقی در مورد این محصول به دست آورید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *