جستجو کردن

خرید و قیمت انواع انجیر خشک قرمز

انجیر خشک قرمز یکی از انواع انجیر های موجود در بازار ایران است که به خارج از کشور نیز صادر می ‌شود و خواص متفاوتی دارد.

انجیر خشک قرمز

انجیر خشک قرمز

انجیر خشک قرمز یکی از میوه‌ هایی است که از لحاظ زیست شناسی از چندین میوه کوچک با دانه ‌های بسیار زیاد تشکیل شده است البته معمولاً دیدگاه زیست شناسی با دیدگاه عموم مردم متفاوت می‌ باشد.

انجیر ها گونه‌های مختلفی دارند و برخی از آن ها بومی ایران نیستند به طور کلی درخت انجیر درختی بسیار سازگار است و در هر محیطی می‌ توانند رشد کند.

اما یک نکته قابل توجه در خصوص انواع انجیر وجود دارد و آن این است که این گیاه به آبیاری و رطوبت نسبتا زیاد احتیاج دارد و در محیط ‌های مرطوب رشد بهتری دارد.

مشخصات انجیر خشک قرمز

مشخصات انجیر خشک قرمز مشخصات انجیر خشک قرمز را می ‌توان در دسته‌ های مختلفی قرار داد چند مورد از آن ها عبارتند از نژاد انجیر و رنگ انجیر و کیفیت آن که بسته به عوامل متفاوتی می‌ تواند متغیر و مختلف باشد.

انجیر خشک قرمز معمولاً یک پوسته لاستیک مانند به رنگ کرمی یا قهوه‌ ای دارد که در مراحل گوناگون رشد، رنگ این پوسته نیز متفاوت است به طوری که در ابتدا سبز رنگ می‌ باشد.

درون میوه این نوع انجیر قرمز رنگ است و با یک شهد تقریباً خردلی رنگ پوشانده شده است که میزان لذیذ بودن آن را افزایش می‌ دهد البته کیفیت شهد انجیر تاثیر بسزایی در کیفیت انجیر خشک نیز دارد.

خرید انجیر خشک قرمز

خرید انجیر خشک قرمز

عموماً مردم خرید انجیر خشک قرمز را از افراد معتبر یا سایت‌ های معروف انجام می‌ دهند زیرا کیفیت این کالا تا حد بسیار زیادی مربوط به معتبر بودن فروشگاه اینترنتی آن دارد.

با توجه به اینکه انجیر خشک یکی از میوه ‌های نسبتاً آسیب پذیر است و زود دچار کرم خوردگی می ‌شود ما به شما پیشنهاد می کنیم در حین خرید فروشگاه‌ های اینترنتی را انتخاب بنمایید که ضمانت مرجوعی کالا نیز داشته باشند.

علاوه بر شاخص‌ هایی در بالا ذکر شد و باید مورد توجه قرار بگیرد یکی از اصلی ‌ترین شاخص ‌ها معتبر بودن فروشگاه اینترنتی مورد نظر می‌ باشد که می‌توانید از طریق درگاه پلیس فتا آن را بررسی کنید.

قیمت انجیر خشک قرمز + خرید و فروش

قیمت انجیر خشک قرمز + خرید و فروش قیمت انجیر خشک قرمز در فصل ‌های متفاوت سال متغیر است البته قیمت انجیر خشک نسبت به سایر خشکبار اندکی بالا تر است که آن به دلیل خواص و همچنین پر طرفدار بودن این میوه می‌ باشد.

با توجه به این که مقادیر غیر قابل چشم پوشی از انجیر خشک مصرفی ایران از خارج از کشور تامین می‌ شود تعلل در واردات این کالا می‌ تواند قیمت آن را در بازار بسیار افزایش دهد.

قیمت هر کیلو انجیر خانگی در این فصل از سال از ۷۰ هزار تومان تا 4۰۰ هزار تومان متغیر و متفاوت است.

به طور کلی قیمت خشکبار نوسانات بسیار زیادی در طول سال دارد مخصوصا خشکاری همانند پسته و انجیر که در سفره ‌های عید مردم نقش ایفا می‌ کنند افزایش قیمت نسبتا زیادی در این موقع از سال پیدا خواهند کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *