جستجو کردن

خرید و قیمت انواع انجیر خشک پرسی

انجیر خشک پرسی جزو میوه های بسیار خوشمزه با طعم عالی بوده که به دلیل درجه کیفیت خوب طرفداران بسیار زیادی دارد.

انجیر خشک پرسی

انجیر خشک پرسی

انجیر خشک به دلیل مزیت های خوب همواره مورد توجه مشتریان مختلف بوده و از جمله خشکبارهای بسیار پر تقاضا در بازار می باشد.

باید خاطر نشان کرد که انجیرهای مورد نظر با بسته بندی های متنوع و جذاب در اختیار خریداران قرار می گیرد تا به راحتی بتوانند از آن ها استفاده نمایند.

خواص و فواید انجیر خشک پرسی بسیار زیاد و بی نظیر است و به صورت کاملا بهداشتی و عالی در بازار به فروش می رسد.

ارزش تغذیه این خشکبارها فوق العاده زیاد بوده و سرشار از انواع ویتامین و املاح معدنی پرسود می باشد و مصرف آن می‌تواند انرژی کل روز شما و حتی فرزند دلبندتان را نیز تامین کند.

مشخصات انجیر خشک پرسی

مشخصات انجیر خشک پرسی مشخصات انجیر خشک پرسی را در ادامه به صورت خیلی مختصر و مفید شرح می دهیم.

  • مشخصه بارز انجیرهای خشک طعم مناسب و دلچسب آن است و البته کیفیت بسته بندی آن استاندارد و کاملا بهداشتی می باشد.
  • از دیگر مشخصه های انجیر خشک بافت بسیار نرمشان می باشد و ترد نیست.
  • از ویژگی های خوب آن علاوه بر کاربردی بودن می توان به خاصیت های درمانی آن اشاره داشت، به نحوی که فرد با مصرف روزانه آن می تواند املاح معدنی زیادی را وارد بدن خود کند.
  • این انجیرها به صورت ردیفی، پرسی و کاملا فشرده کنار همدیگر قرار گرفته اند به همین دلیل حجم زیادی از آن داخل بسته بندی قرار گرفته است.

خرید انجیر خشک پرسی

خرید انجیر خشک پرسی

برای خرید انجیر خشک پرسی لازم است ابتدا از کیفیت خوب انجیرهای نام برده شده مطمئن شوید برای این منظور می توانید شکل ظاهری این خشکبارها را بررسی کنید و خرید خود را با اطمینان انجام دهید.

مورد دیگر نوع بسته‌ بندی انجیر است که جزو عوامل مهم برای یک خرید ایده آل می باشد، به طوری که باید در داخل کارتن یا جعبه های استاندارد قرار بگیرند تا از فساد و خرابی محافظت کند.

اطلاعاتی مانند نام و نشانی کارخانه به همراه برند تولید کننده، سیب سلامت و تاییدیه های بهداشتی، تاریخ تولید و انقضا جزو مواردی اند که باید به صورت خوانا بر روی بسته بندی انجیر خشک درج شده باشند.

قیمت انجیر خشک پرسی + خرید و فروش

قیمت انجیر خشک پرسی + خرید و فروش قیمت انجیر خشک پرسی به فاکتورهای متعددی بستگی دارد که از جمله می توان به نوع انجیر استفاده شده در آن، وزن، نوع انجیر، برند‌ تولیدکننده و شیوه بسته بندی اشاره نمود.

محدوده قیمت فروش انجیر خشک های نام برده براساس وزن و نوع بسته بندی آن به صورت 800 گرمی بین 80.000 هزار تومان الی 140.000 هزار تومان می باشد.

نوسانات بازار، دخالت واسطه ها نیز جزو مواردی هستند که تاثیر بالایی بر روی نرخ نهایی میوه های خشک شده خواهند گراشت.

برای اینکه از قیمت دقیق میوه های خشک شده انجیر مطلع شده و آن را با کیفیت عالی و درجه کیفیت بسیار بالا تهیه کنید، با کارشناسان این مجموعه تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *